γράφει η Sonja Angerer

Η είσοδος μπορεί να επηρεάσει θετικά είτε αρνητικά ένα κτίριο. Σήμερα, με τη βοήθεια της εκτύπωσης μεγάλου μεγέθους, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εκτυπώσετε με επιτυχία δημιουργικές και ελκυστικές πόρτες και εισόδους. Η Sonja Angerer μοιράζεται μερικά παραδείγματα για το πώς σχεδιαστές και επιγραφοποιοί συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν όμορφες πόρτες και εισόδους τα τελευταία χρόνια.

  1. Munich Away

Πελάτης: Αεροδρόμιο Μονάχου
Σκοπός: Αυτή η όμορφη είσοδος σχεδιάστηκε για τον υπαίθριο χώρο μεταξύ των τερματικών Τ1 και Τ2 στο αεροδρόμιο του Μονάχου. Η μικρή μεσαία πόρτα ανοίγει σε ένα προσωρινό στάδιο όπου οι ταξιδιώτες μπορούσαν να παρακολουθήσουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου το 2018.

 

  1. Breakfast at Chanel´s

Πελάτης: Chanel
Σκοπός: Όταν το περίφημο κατάστημα Kurfürstendamm Berlin Chanel ανακαινίστηκε το 2016, τοποθετήθηκε ένα ζευγάρι κολώνες που είχαν τυπωθεί ψηφιακά μπροστά από το κατάστημα για να εξισορροπήσουν την τρέχουσα κατασκευή.

  1. Καλώς ήλθατε στο Βερολίνο

Πελάτης: Αεροδρόμιο Tegel
Σκοπός: Το αεροδρόμιο Tegel του Βερολίνου έκλεισε στα τέλη του 2020, αλλά για χρόνια υπήρχε αυτή η κατασκευή που χρησιμοποιούταν για διαφημιστικούς σκοπούς από διάφορα εμπορικά σήματα.

  1. Watch closely

Πελάτης: Fünf Höfe Mall
Σκοπός: Αυτή η επενδυμένη γυάλινη πόρτα χρησιμοποιήθηκε για τη διαφήμιση της Έκθεσης «Die Lust der Täuschung» στο Kunsthalle München από τον Νοέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019 στο εμπορικό κέντρο Fünf Höfe.

 

  1. Άνθρωποι των σπηλαίων

Πελάτης: Σπήλαιο Postojna
Σκοπός: Αυτή η πόρτα ανοίγει και οδηγεί σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στον όποιο ζουν ζώα με σκοπό την παρατήρηση τους στο σπήλαιο Postojna στη Slovenia, όπου οι επισκέπτες μπορούν να πιάσουν το περίφημο Olm (Proteus Anguinus). Αυτό το μικρό υπόγειο πλάσμα ζει έως και 100 χρόνια και μπορεί να επιβιώσει για αρκετά χρόνια χωρίς τροφή.

  1. Το μαγεμένο κατάστημα βιβλίων

Πελάτης: Άγνωστος
Σκοπός: Αυτή η επενδυμένη πίσω πόρτα ανήκε σε κατάστημα βιβλίων στις συνοικίες του Πανεπιστημίου Maxvorstadt στο Μόναχο. Το κατάστημα έχει κλείσει εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο η εγκατάσταση παραμένει.

  1. Grand Entrée

Πελάτης: Staatsbetrieb Staatliche Kunstsammlungen
Σκοπός: Όταν το Gemäldegalerie Alte Meister στη Δρέσδη (Σαξονία) υπέστη κάποιες ανακαινίσεις το 2018, αυτή η ψηφιακά τυπωμένη είσοδος δημιουργήθηκε για να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν ότι είναι ακόμα ανοιχτή.

  1. Πάντα στην ώρα του

Πελάτης: IWC Schaffhausen
Σκοπός: Το επώνυμο κατάστημα IWC Schaffhausen Fine Watches στο Μόναχο υφίσταται ανακατασκευές. Η πινακίδα γράφει: «Δεν γνωρίζουμε πότε θα μπορέσουμε να ανοίξουμε. Αλλά να είστε σίγουροι ότι θα είναι σωστά στην ώρα τους».

  1. Χτυπώντας την πόρτα του παραδείσου

Πελάτης: Benediktinerstift Admont
Σκοπός: Αυτό μπορεί να μοιάζει με ένα ιστορικό έργο τέχνης, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια επενδυμένη αυτόματη πόρτα πυροπροστασίας, που προστατεύει τους πολλούς θησαυρούς του μοναστηριού Benediktinerstift στο Admont (Αυστρία).

  1. Ας παίξουμε

Πελάτης: Άγνωστος
Σκοπός: Αυτές οι διαφημιστικές πινακίδες ήταν μέρος μιας έκθεσης στην είσοδο του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού του Βερολίνου το 2018. Δείχνει φίλους και συγγενείς της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας που εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους παίκτες και τους εύχονται καλή τύχη.

 

  1. Αλάτι της Γης

Πελάτης: Salzbergwerk Berchtesgaden
Σκοπός: Τα αλατωρυχεία Berchtesgaden λειτουργούν από το 1517. Σήμερα, οι επισκέπτες μπορούν να επισκεφτούν ορισμένα τμήματα του ορυχείου με τη βοήθεια ενός μικρού υπόγειου σιδηροδρομικού συστήματος. Αυτός είναι ο κύριος χώρος αναμονής και το κατάστημα δώρων.

  1. Hallstadt Hideaway

Πελάτης: Άγνωστος
Σκοπός: Αυτή η περιγραμματικά κομμένη αρχαία ιερωμένη φιγούρα φυλάει την είσοδο ενός ξενώνα στο Hallstadt (Αυστρία). Η μικρή πόλη κοντά στη λίμνη Hallstadt καλωσορίζει εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο στα στενά δρομάκια και τα σοκάκια της.

  1. Ποιος είναι αυτός;

Πελάτης: Άγνωστος
Σκοπός: Street art που εμφανίστηκε μια μέρα στην πόρτα ενός κτιρίου κατοικιών στο Βερολίνο.

  1. Vorsprung durch Technik (τεχνολογικό πλεονέκτημα)

Πελάτης: Audi
Σκοπός: Η πινακίδα της Audi διαφημίζει το τελευταίο σπορ αυτοκίνητο στην κεντρική είσοδο του τερματικού 2 στο αεροδρόμιο του Μονάχου.

  1. Diamonds are a girl’s best friend

Πελάτης: Cartier
Σκοπός: Η ψηφιακή εκτύπωση είναι πάντα χρήσιμη όταν ένα κτήριο χρειάζεται ανακαίνιση, καθώς βοηθά στο να φαίνεται το εργοτάξιο πιο ελκυστικό στους πελάτες. Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό και εφαρμόσιμο για μάρκες πολυτελείας.

  1. Πόρτες στην Πόλη

Πελάτης: Deutsche Bahn AG
Σκοπός: Ένα ντουλάπι για τις αποσκευές σας είναι συνήθως μια «πόρτα για την πόλη», γιατί σε κανέναν δεν αρέσει να πηγαίνει στα αξιοθέατα μεταφέροντας βαριές αποσκευές. Εδώ είναι ένα παράδειγμα του στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Βερολίνου.

  1. Τα ποδήλατα είναι εδώ

Πελάτης: Landeshauptstadt München
Σκοπός: Η εκτυπωμένη αφίσα τοποθετήθηκε στην είσοδο του KVR του Μονάχου, του κεντρικού δημοτικού γραφείου για διαβατήρια, γάμους και άλλες βασικές υπηρεσίες πολιτών. Σχεδιάστηκε για να βοηθήσει την εκστρατεία της πόλης να γίνει πιο φιλική προς το ποδήλατο.

  1. Mountain Home

Πελάτης: Nationalparkzentrum Haus der Berge Berchtesgaden
Σκοπός: Το «Haus der Berge» ιδρύθηκε το 2013, και προσφέρει μοναδικές πληροφορίες για τις Άλπεις, τους ανθρώπους και την άγρια ​​ζωή της περιοχής. Είναι το κύριο κέντρο πληροφοριών του Εθνικού Πάρκου. Οι στήλες και τα ψηφιακά τυπωμένα γραφικά δαπέδου στην είσοδο του ισογείο, προσκαλούν τους επισκέπτες.

  1. The show must go on

Πελάτης: Lanxess Arena
Σκοπός: Το Lanxess Arena είναι μία από τις μεγαλύτερες πολυλειτουργικές αρένες παγκοσμίως, με θέσεις για 20.000 άτομα. Ο κύριος χώρος εισόδου διαφημίζει επερχόμενες εκδηλώσεις.

  1. Το σώμα μου είναι ναός

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Πελάτης: Nivea Haus, Αμβούργο
Σκοπός: Το Nivea Haus στο Αμβούργο παρέχει μοναδικές εμπειρίες ευεξίας, χρησιμοποιώντας μόνο προϊόντα από την γερμανική μάρκα Nivea. Ανακαινίστηκε πρόσφατα και θα ανοίξει ξανά τον Σεπτέμβριο 2021. Η γυάλινη είσοδος διαθέτει διακόσμηση με τυπωμένα foil.

Ανακαλύψτε τις τελευταίες καινοτομίες στην εκτύπωση ρούχων στην Global Print Expo 2021, την κορυφαία έκθεση στην Ευρώπη για μεταξοτυπία και ψηφιακή εκτύπωση μεγάλου μεγέθους, εκτύπωση υφασμάτων και επιγραφή. Ανακαλύψτε τα πιο πρόσφατα προϊόντα και εξερευνήστε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Εγγραφείτε τώρα και χρησιμοποιήστε τον κωδικό FESH101 για να λάβετε έκπτωση 30 ευρώ.

Πηγή: https://www.fespa.com/en/news-media/features/20-beautiful-doors-and-entrances-created-with-wide-format-printing