Η FESPA ξεκίνησε την διαφημιστική εκστρατεία για την έκθεση του Μαρτίου 2021, η οποία έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο RAI στο Άμστερνταμ,
9-12 Μαρτίου 2021.

Με το αισιόδοξο μήνυμα «Bringing Color Back» (Επαναφέροντας το χρώμα) η FESPA σχεδιάζει να διοργανώσει μια ασφαλή έκθεση που θα επιτρέψει στην εκτυπωτική κοινότητα να ξανασυναντηθεί πρόσωπο με πρόσωπο, μετά από ένα χρόνο πρωτοφανούς διακοπής, και θα αποτελέσει το εφαλτήριο για την ανάκαμψη του κλάδου.

Η ιστοσελίδα www.fespaglobalprintexpo.com, παρέχει πληροφορίες για εκθέτες και επισκέπτες. Περιλαμβάνει λεπτομέρειες και την κάτοψη του εκθεσιακού χώρου, καθώς και οδηγίες σχετικά με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας που εφαρμόζονται ως απάντηση στην πανδημία COVID-19. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους και να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το κόστος του εισιτηρίου και τους κωδικούς για προσφορές και εκπτώσεις.

Για τους εκθέτες, η ιστοσελίδα διαθέτει έναν νέο διαδικτυακό «εκθεσιακό χώρο» όπου μπορούν να δημοσιεύσουν πληροφορίες για τα προϊόντα τους και τεχνικό περιεχόμενο, καθώς και να δεχτούν ερωτήσεις από υποψήφιους αγοραστές.

Παράλληλα με την FESPA Global Print Expo, θα πραγματοποιηθεί και η European Sign Expo. Οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν τις παράλληλες δράσεις Printeriors και World Wrap Masters, για να εμπνευστούν από τα πιο πρόσφατα υλικά και εφαρμογές σε εσωτερική διακόσμηση και ντύσιμο οχημάτων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Neil Felton λέει: «Μέχρι να ανοίξουμε τις πόρτες της FESPA την επόμενη άνοιξη, πολλές επιχειρήσεις θα βρίσκονται σε κατάσταση αναστολής για περισσότερο από 12 μήνες, αποκλεισμένες από πραγματικές συνδέσεις και εμπειρίες. Αλλά, βρίσκεται μέσα στην ανθρώπινη φύση μας να συναντιόμαστε, να επικοινωνούμε, να συζητάμε και να ανακαλύπτουμε. Όλοι μας έχουμε τεράστια όρεξη να βγούμε, να έρθουμε κοντά και ανακαλύψουμε νέα προϊόντα και νέες ιδέες.»

Συνεχίζει λέγοντας: «Ταυτόχρονα, οι εκθέτες μας θέλουν μέσω της FESPA να παρουσιάσουν καινοτομίες αξίας ενός έτους και να ξανασυνδεθούν με τους πελάτες και τις προοπτικές τους, με τρόπους που απλά δεν μπορούν να αναπαραχθούν στο διαδίκτυο. Ανυπομονούμε να βάλουμε και εμείς το λιθαράκι μας και να συνεισφέρουμε στην επαναφορά του χρώματος, της ενέργειας και της θετικότητας στην κοινότητά μας και να τους βοηθήσουμε όλους να προχωρήσουν ξανά μπροστά».

Η επιλογή του Άμστερνταμ έγινε με γνώμονα την διευκόλυνση των επισκεπτών, λόγω των εξαιρετικών οδικών, σιδηροδρομικών και αεροπορικών συνδέσεων ολόκληρης της Ευρώπης με την ολλανδική πόλη.

Πηγή: fespa.com