07 Ιαν 2018
Ιανουάριος 7, 2018

FESPA Awards: Κυνηγώντας το χρυσό

0 Σχόλια

awards+1

Καθώς η προθεσμία λήξης συμμετοχών στα βραβεία FESPA Awards 2018 πλησιάζει, ο Rob Fletcher παρουσιάζει τους λίγους τυχερούς που κατάφεραν φέτος να αποσπάσουν το χρυσό βραβείο στα FESPA Awards.

Κάθε χρόνο, τα βραβεία FESPA Awards καλωσορίζουν εκατοντάδες συμμετοχές από όλο το κόσμο, καθώς οι επιχειρήσεις συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει τη μεγάλη διάκριση. Τα Βραβεία αποτίνουν φόρο τιμής στις καλύτερες δουλειές στον τομέα της εκτύπωσης, τη γραφιστικής και των επιγραφών, επισημαίνοντας μερικές από τις πιο δημιουργικές εφαρμογές των τελευταίων 12 μηνών.

Από τις γιγαντιαίες διαφημιστικές πινακίδες που στέκονται ψηλά πάνω από πολυσύχναστους δρόμους, στις επενδύσεις οχημάτων που εξάπτουν τη φαντασία και την προσοχή εκατομμυρίων φανατικών των μηχανοκίνητων αθλημάτων από όλο τον κόσμο, τα Βραβεία FESPA είναι πραγματικά ένας τόπος καινοτομίας και έμπνευσης όταν πρόκειται για ιδέες εφαρμογών.

Με τις πύλες των βραβείων FESPA Awards 2018 σύντομα να ανοίγουν, ρίχνουμε μια ματιά στην φετινή διοργάνωση και ανακαλύπτουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εταιρείες που κατάφεραν να πάρουν στο σπίτι τους  το πρώτο βραβείο στις κατηγορίες τους και έχουν την τιμή να αποκαλούν τους εαυτούς τους «Χρυσούς Νικητές της FESPA».

1) Ένα ολοκληρωμένο project από την HNS Signs

awards+2

Νικητής: HNS Signs
Βραβείο: Καλύτερες μη τυπωμένες επιγραφές
Project: Arcadian 

 Περιγραφή: Η HNS Signs τιμήθηκε για ένα από τα πιο ευρέου φάσματος έργα στην ιστορία των Βραβείων FESPA. Το project Arcadian διακρίθηκε στην κατηγορία μη τυπωμένης σήμανσης, αλλά περιλάμβανε και τυπωμένες σημάνσεις, φωτεινές επιγραφές αλλά και παραδοσιακά ζωγραφισμένες σημάνσεις. Μερικά από τα στατιστικά στοιχεία του έργου περιλαμβάνουν 155 λίτρα μπογιάς, 4 λίτρα χρώματος για επιγραφές στο χέρι, 747 εργατοώρες και 200 ώρες σχεδιασμού.

2) Πτήση με τη δημιουργικότητα και την καινοτομία

awards+3

Νικητής: Digital Plus
Βραβείο: Γυάλινα, Κεραμικά, Μεταλλικά και Ξύλινα Προϊόντα
Project: The Gift of Life, Medway Hospital

Περιγραφή: Σε συνεργασία με το μακροχρόνιο συνεργάτη Hospital Art Studio, η Digital Plus παρήγαγε ένα τρισδιάστατο έργο τέχνης για το αίθριο του νοσοκομείου. Κάθε ένα από τα 120 πουλιά ήταν εξατομικευμένο και κομμένο από ένα σύνθετο panel αλουμινίου με βουρτσισμένο και ασημί φινίρισμα και τυπωμένο σε επιλεγμένα μέταλλα που δίνουν την εντύπωση ότι είναι πολυκαιρισμένα.

Tυπωμένο και κομμένο βινύλιο χρησιμοποιήθηκε για την κύρια επικεφαλίδα, η οποία επεκτείνεται κατά μήκος του τελικού σχεδίου. Συμπεριλήφθηκε επίσης, μια επιπλέον τυπωμένη πλάκα, που απεικονίζει την ταυτότητα κάθε είδους πουλιού, μαζί με πληροφορίες για το πώς μπορεί να γίνει κάποιος δωρητής οργάνων.

3) Κατασκευή από την The Look Company

awards+4

Νικητής: The Look Company
Βραβείο: Roll-to-Roll εκτύπωση υφάσματος
Project: ExxonMobil Open Tennis at 25

Περιγραφή: Η εταιρεία The Look Company ήταν αυτή που δημιούργησε το branding για την εκδήλωση ExxonMobil Open Tennis at 25, ένα τουρνουά τένις που διοργανώνεται στο Κατάρ και αποτελεί μέρος του ATP World Tour. Η εταιρεία παρήγαγε πάνω από 91.000 τ.μ. υλικών για την εκδήλωση, εκ των οποίων το 80% ήταν ύφασμα πολυεστέρα Β1 με εξάχνωση, 10% PVC μπάνερ και 10% βινύλιο με ευαίσθητο στην πίεση συγκολλητικό. Η εταιρεία The Look Company χρησιμοποίησε έναν συνδυασμό μηχανών, συμπεριλαμβανομένων των Mimaki Dye Sub, Mimaki Solvent, Jet-I Solvent, HP latex και Monti Heat Press. Τα λογισμικά Ergo Soft, Onyx και Wasatch χρησιμοποιήθηκαν επίσης στη διαδικασία.

4) Μάτι της τίγρης

awards+5

Νικητής: HQprint
Βραβείο: Εφαρμογές POP - Πλαστικό
Project: Backlit Print Behind Glass (Εκτύπωση Backlit πίσω από γυαλί)

Περιγραφή: Αυτή η εφαρμογή παρουσιάζει μια εντυπωσιακή εικόνα μιας τίγρης, που επιτεύχθηκε με την χρήση ενός HP Designjet Z5200PS για την εκτύπωση σε backlit. Η HQprint χρησιμοποίησε επίσης έναν πλαστικοποιητή Seal. Επιπλέον, η αντοχή στο φως δοκιμάστηκε από την FOGRA για την ανθεκτικότητα, με την αντίσταση στο φως να φτάνει μέχρι και τα 100 χρόνια.

5) Συνεχίστε να τυπώνετε,  συνεχίστε να τυπώνετε

awards+6

Νικητής: Augustus Martin
Βραβείο: Εφαρμογές POP - Χαρτί
Project: Finding Dory (Ψάχνοντας την Ντόρι)

Περιγραφή: Βασισμένο στη δημοφιλή σειρά της Disney, «Ψάχνοντας την Ντόρι», αυτό το δημιουργικό Project μετατρέπει μια εφαρμογή POP σε μια «ζωντανή» αναπαράσταση του βυθού. Αποτελούμενο από ένα εξωτερικό πλαίσιο με διαφανές PVC πάνελ στο εσωτερικό, η εφαρμογή εκτυπώθηκε και με δύο μεθόδους, ψηφιακή εκτύπωση 4/χρωμη και μεταξοτυπία με 9 χρώματα.

6) Ξεκίνα να διαδίδεις τα νέα…

awards+7

Νικητής: Lorenz Boegli
Βραβείο: Πρωτότυπα έργα μεταξοτυπίας και ψηφιδωτά
Project: Andro Alu

Περιγραφή: Δουλεύοντας με ένα κολλάζ σε διάσταση Α5 από έναν καλλιτέχνη, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μεταξοτυπίας για να δημιουργηθούν εν μέρει υποστρώματα πάνω σε αλουμίνιο με αδιαφανές λευκό. Η αναπαραγωγή του έργου στην συνέχεια έγινε σε 4/χρωμη εκτύπωση στα 150 L/inch, καθώς και με τρία επιπλέον χρώματα. Η επιτυχία αυτού του έργου ήταν τέτοια, που παρουσιάστηκε σε γκαλερί στη Νέα Υόρκη τον Φεβρουάριο του 2017.

7) Φόρος τιμής στη λογοτεχνία

awards+8

Νικητής: Signbox Limited
Βραβείο: Αυτοκόλλητα, τυπωμένες ετικέτες, σήμανση οχημάτων και αυτοκόλλητα βιτρίνας
Project: Hachette – The Author Mural

Περιγραφή: Η Signbox ήταν σε θέση να αναδημιουργήσει το περίφημο μονοπάτι του ποταμού Τάμεση στο Λονδίνο χρησιμοποιώντας 3.500 ονόματα συγγραφέων του εκδοτικού οίκου Hachette σχεδιασμένα στο χέρι. Η Signbox χρησιμοποίησε δύο εκτυπωτές HP Latex 360 και CAD cut βινύλιο για να διακοσμήσει τον γυάλινο τοίχο στον χώρο των ανελκυστήρων. Η εφαρμογή εγκαταστάθηκε σε πέντε ορόφους στο Carmelite House, το σπίτι της Hachette UK.

8) Εξαιρετικό φινίρισμα για το Andro Poster

awards+9

Νικητής: Lorenz Boegli
Βραβείο: Αφίσες
Project: Andro Poster

Περιγραφή: Ένα δεύτερο χρυσό για τον Boegli, αυτή η εντυπωσιακή αφίσα με κόκκινο και ροζ μελάνι fluorescent, παρήχθη με τετράχρωμη εκτύπωση σε 150L / inch. Σχολιάζοντας το έργο, οι κριτές των βραβείων FESPA επαίνεσαν το έργο για το «εξαιρετικό φινίρισμα» και την «εξαιρετική μαύρη πυκνότητα».

9) Το καλύτερο της εκδήλωσης: διαβάστε όλα τα σχετικά

awards+10

Νικητής: Lorenz Boegli
Βραβείο: Ειδικά Εφέ / Το καλύτερο της εκδήλωσης
Project: Le Monde Des Effects

Περιγραφή: Ο Boegli εμφανίζεται και σε αυτήν την κατηγορία με ένα project που όχι μόνο κέρδισε το χρυσό στην κατηγορία «Ειδικά Εφέ», αλλά επιπλέον κέρδισε και την θέση του καλύτερου project της εκδήλωσης. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε με χρήση μεταξοτυπίας σε πλήρως αυτόματο μηχάνημα SPS, και περιλαμβάνει διάφορα ειδικά εφέ μεταξοτυπίας, συμπεριλαμβανομένης της εκτύπωσης RGB, η οποία τώρα κατοχυρώνεται με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Το κείμενο τυπώθηκε με μεταξοτυπία με αδιαφανές λευκό μελάνι, ενώ ο Boegli επέλεξε για το χαρτί το plike black 140g / sqm από την Gruppo Cordenons.

10) Ειδικά εφέ εν κινήσει

awards+11

Νικητής: Midi Print LLC
Βραβείο: Ειδικά Εφέ σε μπλούζα και άλλα υφάσματα
Project: Music and Life

Περιγραφή: Η Midi Print πήρε το πρώτο της χρυσό για αυτό το Project που δημιουργήθηκε με την χρήση της πατενταρισμένης Print Magic Metalux τεχνολογίας της εταιρείας, που έχει σχεδιαστεί για να προσομοιώνει την χάραξη με λέιζερ και την ανάγλυφη μικρογραφία. Η εφαρμογή περιλαμβάνει επιπλέον μεταλλοποιημένα μελάνια και τρισδιάστατη εκτύπωση gel, τα οποία, όταν ο καταναλωτής αλλάζει τη γωνία θέασης, δίνουν την εντύπωση ότι η εικόνα κινείται.

11) Η Midi Print διπλασιάζει τα χρυσά στην κατηγορία T-shirts

awards+12

Νικητής: Midi Print LLC
Βραβείο: T-shirts και άλλα υφάσματα
Project: Hands of Miles

Περιγραφή: Μένουμε στο θέμα «T-shirts» όπου η Midi Print πήρε άλλο ένα χρυσό στην δεύτερη κατηγορία για T-shirts. Ο διάσημος εμπορικός φωτογράφος Irving Penn ανέλαβε να φωτογραφίσει τον jazzman Miles Davis, με αποτέλεσμα μια σειρά αξιοσημείωτων εικόνων που παρουσιάζουν τα χέρια του μουσικού σε διάφορες θέσεις. Αυτές οι εικόνες μεταφέρθηκαν σε ύφασμα από την Midi Print για να δημιουργήσουν ένα καλλιτεχνικό ένδυμα.

12) Μια πρόποση στην P&P Promotion

awards+13

Νικητής: P&P Promotion
Βραβείο: Απευθείας εκτύπωση σε τρισδιάστατα αντικείμενα
Project: Caffo – True Vodka

Περιγραφή: Η P&P Promotion κέρδισε ένα χρυσό βραβείο για την δουλειά της με την True Vodka, χρησιμοποιώντας μια σειρά από τεχνικές για να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα. Μεταξύ αυτών των τεχνικών ήταν μια μέθοδος που επέτρεψε στην εταιρεία να επιτύχει ένα εφέ χρωμίου στη λέξη «True», βοηθώντας το μπουκάλι να ξεχωρίσει και να ασκήσει μεγαλύτερη επίδραση στους καταναλωτές.

13) Η εκτύπωση αποδεικνύεται λειτουργική για την Panasonic

awards+14

Νικητής: Classic Stripes PVT. Ltd
Βραβείο: Λειτουργικής εκτύπωσης
Project: Panasonic Econavi

Περιγραφή: Ενώ η δημιουργική εκτύπωση συχνά προσελκύει το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής, η λειτουργική εκτύπωση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς. Εδώ, η Classic Stripes PVT κέρδισε το χρυσό για την παραγωγή λειτουργικών οδηγιών για το ταμπλό του πλυντηρίου της Panasonic. Αυτό περιλάμβανε τις λεπτομέρειες των αριθμών, την φωτιζόμενη περιοχή και το εφέ ανάγλυφου.

Εκτός από τους νικητές του Χρυσού, τα Βραβεία FESPA 2017 παρουσίασαν κάποιες εταιρείες και άτομα που κέρδισαν διάφορες άλλες διακρίσεις. Όπως προαναφέρθηκε, ο Boegli πήρε την διάκριση «Best in Show» για το «Le Monde Des Effects», το οποίο επίσης κέρδισε το χρυσό στην κατηγορία «Ειδικά Εφέ».

Εκτός αυτού, είναι αξιόλογο να αναφερθούν και οι ακόλουθοι νικητές.

14) Η ψηφιακή εκτύπωση αποδεικνύεται νικητής για την κατηγορία Young Star

awards+15

Νικητής: Sandra Zomer
Βραβείο: Young Star
Project: Ψηφιακή εκτύπωση σε ύφασμα

Περιγραφή: Η Sandra Zomer τιμήθηκε για την εργασία της με ψηφιακή εκτύπωση σε ύφασμα. Το μεταξωτό μπλουζάκι σχεδιάστηκε στο Photoshop και τυπώθηκε, πριν κοπεί σε μηχάνημα Summa S2 Class 75T και συνενωθεί με το μεταξωτό ύφασμα σε πρέσα θερμότητας. Η φόρμα τυπώθηκε σε συνθετικό διχτυωτό ύφασμα σε ένα Océ CS9160, ενώ το μεταξωτό φόρεμα και το παντελόνι τυπώθηκαν ψηφιακά από μια εταιρεία που ειδικεύεται στο φυσικό ύφασμα.

Το βραβείο Young Star είναι ανοικτό σε νεότερους υπαλλήλους, μαθητευόμενους ή φοιτητές σε οποιοδήποτε κλάδο που σχετίζεται με την εκτύπωση, ηλικίας 15-25 ετών. Αυτό το βραβείο είναι ανεξαρτήτου κατηγορίας, με τον νικητή να κερδίζει επιταγή 1.000 €. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία προώθησης για να αναδείξετε τις ικανότητές σας και να προσθέσετε την εμπειρία στο βιογραφικό σας σημείωμα.

15) Ψώνια μέχρι τελικής πτώσεως

awards+16

Νικητής: Omus Pty Ltd
Βραβείο: Επιλογή του Κοινού
Project: Louis Vuitton Pop Up Store

Περιγραφή: Η Omus Pty τιμήθηκε για την δουλειά της για το πρώτο παγκοσμίως pop up κατάστημα στην Αυστραλία με τρισδιάστατη ψηφιακή εκτύπωση. Η κύρια δομή τυπώθηκε πλήρως ψηφιακά με την χρήση του μεγάλου μεγέθους εκτυπωτή Massivit 1800 3D, πριν τυλιχτεί σε στιλβωμένο χρώμιο Supreme Wrap της Avery Dennison. Επιπλέον, εφαρμόστηκαν ψηφιακά τυπωμένα γραφικά χρησιμοποιώντας αυτοκόλλητο βινύλιο της Avery.

Δηλώστε συμμετοχή στο 2018 FESPA Awards 2018 τώρα

Πιστεύετε ότι έχετε ό, τι χρειάζεται για να συμμετάσχετε σε αυτή την προνομιακή ομάδα νικητών των βραβείων FESPA; Ενέργησε γρήγορα! Εάν είστε πάροχος υπηρεσιών εκτύπωσης ή επιγραφοποιός, μην χάσετε αυτή την ευκαιρία και μπείτε τώρα στα βραβεία FESPA 2018.

Το φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 14 κατηγορίες, καθώς επίσης και δύο επιπλέον βραβεία, το «Best in Show Award» και το «People’s Choice Award». Η προθεσμία συμμετοχής λήγει  την 26η Ιανουαρίου 2018 και όλα τα έργα των φιναλίστ θα προβληθούν στην παγκόσμια έκθεση εκτυπώσεων FESPA 2018 που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο της Γερμανίας από τις 15 έως τις 18 Μαΐου.

Η τελετή απονομής των βραβείων των νικητών των FESPA Awards 2018 θα πραγματοποιηθεί στη με την εκδήλωση FESPA Gala Night στις 16 Μαΐου κατά τη διάρκεια της FESPA 2018.

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Βραβεία και να προωθήσετε το έργο σας, επισκεφθείτε τις διευθύνσεις:
http://www.bookofgraphicarts.gr/00-news-letters/f/fespa-awards-2018/index.html
και https://www.fespaawards.com/

Πηγή: FESPA
Μετάφραση: Διονυσία Γιώργη