Η FESPA φιλοξένησε την πρώτη παγκόσμια διαδικτυακή διάσκεψη στις 20 - 21 Ιανουαρίου 2021, καλωσορίζοντας περισσότερους από 165 αντιπροσώπους από 36 χώρες. Η Παγκόσμια Διάσκεψη, μια εκδήλωση που χρηματοδοτήθηκε αποκλειστικά από το πρόγραμμα Profit for Purpose της FESPA, κάλεσε μερικούς από τους κορυφαίους εκτυπωτές στον κόσμο να συνδεθούν, να μάθουν και να συζητήσουν για το μέλλον της βιομηχανίας ειδικών εκτυπώσεων.

Η διήμερη διάσκεψη, που διοργάνωσε ο Pedro Jacques de Sousa, διευθύνων σύμβουλος της Digital Graphics Group International, ήταν μια συμμετοχική και διαδραστική εκδήλωση με ένα περιεκτικό πρόγραμμα παρουσιάσεων. Για να δώσει κίνητρο στην εκτυπωτική κοινότητα για την οικοδόμηση ισχυρότερων, πιο καινοτόμων επιχειρήσεων, η FESPA ένωσε τις δυνάμεις τις με τους ειδικούς στην αγορά για να συζητήσουν τις βασικές τάσεις που προωθούν τη βιομηχανία.

Ο Paddy Moran, ιδιοκτήτης της Neuro Coach Ireland, άνοιξε την εκδήλωση μιλώντας για το πόσο σημαντική είναι η παρακίνηση, η εμπλοκή και η επικοινωνία με τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης, ειδικά σε μια χρονική περίοδο όπου η ανθρώπινη επαφή έχει ελαχιστοποιηθεί. Στη συνέχεια η Anna Gapinska, ιδιοκτήτρια της Think Customer και ο Tom Hawkins, Διευθύνων Σύμβουλος στην GLIMMA, συζήτησαν για τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών και γιατί οι εταιρείες πρέπει να προσεγγίσουν τις επιχειρήσεις με μια στρατηγική προτεραιότητα για τους πελάτες. Οι Debbie McKeegan, ειδικός για το ύφασμα στη FESPA, Ross Haxton, σύμβουλος στην G Creative και Annette Taylor-Anderson, διευθύντρια δημιουργικού τμήματος στην ATA Designs συζήτησαν για τις ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης που παρουσιάζει η αγορά της διακόσμησης.

Τη δεύτερη ημέρα, η σύμβουλος αειφορίας Clare Taylor, αντιπρόεδρος της FESPA και διευθύνων σύμβουλος στην ATC Christophe Aussenac και ο Nathan Swinson-Bullough, διευθυντής της Imageco μίλησαν για το πώς οι εκτυπωτές μπορούν να ανοικοδομήσουν τις επιχειρήσεις τους μετά την πανδημία με βιώσιμο τρόπο.

Ακολούθως, ο René de Heij, Διευθύνων Σύμβουλος της Probo NL και ο Erik Strik, Διευθύνων Σύμβουλος της Print Factory τόνισαν την τάση προς το web-to-print και το ηλεκτρονικό εμπόριο, και τη σημασία του αυτοματισμού. Ολοκληρώνοντας την εκδήλωση, ο Rafael Pelote, επικεφαλής Marketing Intelligence της SONAE SIERRA και ο Massimo Volpe, συνιδρυτής του Retail Hub, εξέτασαν το μεταβαλλόμενο τοπίο του μάρκετινγκ από την προοπτική του εμπορικού σήματος, εξηγώντας πώς αλλάζουν τα σημεία επαφής στο ταξίδι των πελατών (σ.σ. τη διαδρομή των διαδοχικών ενεργειών που εκτελεί ο πελάτης – ή ο υποψήφιος πελάτης – από τη στιγμή που θα σκεφτεί ότι θέλει ένα προϊόν ή υπηρεσία μέχρι την στιγμή που θα το επιλέξει, θα βιώσει, και στη συνέχεια θα μοιραστεί την εμπειρία του με το κοινό) και πώς μπορούν να προσαρμοστούν οι εκτυπωτές στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ο Christian Duyckaerts, πρόεδρος της FESPA σχολιάζει: «Η ετήσια διάσκεψη της FESPA σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει και να παρακινεί τους επιχειρηματικούς ηγέτες στον τομέα μας. Θεωρούμε πως τώρα είναι πιο σημαντικό από ποτέ, εξ ου και η απόφασή μας να πραγματοποιήσουμε την διάσκεψη διαδικτυακά για πρώτη φορά. Όπως πάντα, η εκδήλωση έδωσε σημαντικές πληροφορίες για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά μας. Αυτές θα μας βοηθήσουν να διαχειριστούμε το “Profit for Purpose” με τρόπους που δίνουν στις εκτυπωτικές επιχειρήσεις σαφή κατεύθυνση για το πώς να ανακάμψουν τους και να παραμείνουν δυνατές».

Οι εκπρόσωποι ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στην παγκόσμια διάσκεψη, περιγράφοντας την εκδήλωση: «πολύ επαγγελματικό περιεχόμενο με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια», «γεμάτη πολύτιμες πληροφορίες», «ενδιαφέροντες ομιλητές και θέματα», «εμπνευσμένη και πολύ εφαρμόσιμη στην επιχείρησή μας».

Ο διοργανωτής Pedro Jacques de Sousa προσθέτει: «Η φετινή παγκόσμια διάσκεψη σημείωσε μεγάλη επιτυχία! Είμαστε ενθουσιασμένοι που πλαισιωθήκαμε από μια ομάδα πολύ αφοσιωμένων ομιλητών και προσκεκλημένων που μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους. Η FESPA ξεχώρισε προσφέροντας ένα πρόγραμμα εκπαιδευτικών και καίριων παρουσιάσεων και παρείχε την τέλεια πλατφόρμα για ανταλλαγή γνώσεων και ευκαιρίες δικτύωσης.»

Τα μέλη της FESPA θα μπορούν να κατεβάσουν μια αποκλειστική «Λευκή Βίβλο» που θα συνοψίζει τα βασικά θέματα της εκδήλωσης, όπως εκτύπωση, διακόσμηση, βιωσιμότητα, αυτοματοποίηση, αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η Λευκή Βίβλος θα είναι διαθέσιμη μέσω του Club FESPA τον ερχόμενο Μάρτιο. Επιπλέον, τα μέλη μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μαγνητοσκοπήσεις της διάσκεψης, από τις 17 Φεβρουαρίου. Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο, καθώς και σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη θεμάτων, γίνετε μέλος τώρα.

Ο Christian Duyckaerts καταλήγει: «Ο βασικός σκοπός της FESPA είναι να εκπαιδεύσει, να εμπνεύσει, να συνδέσει και να επεκτείνει την εκτυπωτική κοινότητα. Τέτοιες εκδηλώσεις συμπληρώνονται από τη συνεχιζόμενη έρευνά μας για την ανάπτυξη εφαρμογών και κλάδων, που επιτρέπουν στους εκτυπωτές να λαμβάνουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις για την συνεχή και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τον διάλογο με την παγκόσμια κοινότητα ειδικών εκτυπώσεων κατά τη διάρκεια του 2021 και να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να ξεπεράσουν τις δύσκολες προκλήσεις του περασμένου έτους και να αγκαλιάσουν θετικές ευκαιρίες.»

πηγή: www.fespa.com