Από την ομάδα της FESPA

Δελτίο τύπου 18/04/2023 – Η FESPA δημοσίευσε το πρόγραμμα για το πρώτο συνέδριο Personalization Experience, που θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 26 Μαΐου 2023 στο Messe Munich της Γερμανίας.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι σύνεδροι θα μάθουν για την ψυχολογία και την επιστήμη της συμπεριφοράς που κάνει την προσωποποίηση ελκυστική, την εμπορική της αξία και πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η τεχνολογία και οι λύσεις λογισμικού επιτρέπουν την προσωποποίηση.

Το συνέδριο θα συντονίσει ο Ειδικός για την προσωποποίηση της FESPA, Richard Askam. Ο Richard ήταν ένας από τους δημιουργούς της καμπάνιας ShareACoke για την Coca-Cola και έχει εργαστεί σε πολλές εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ για επωνυμίες όπως οι Marmite, Nutella, Lynx και Dove. Οι επιβεβαιωμένες συνεδρίες, οι οποίες θα γίνονται στα αγγλικά, περιλαμβάνουν:

  • Γιατί πρέπει να ξανασκεφτείτε την προσωποποίηση – Σε αυτή τη συνεδρία, ο Peter Cross, ειδικός πελατών και λιανικής πώλησης, θα εμβαθύνει στη νοοτροπία του σύγχρονου καταναλωτή και θα εξηγήσει το γιατί είναι καιρός ο κλάδος να αρχίσει να παίρνει στα σοβαρά την προσωποποίηση. Θα μιλήσει για τις προσδοκίες των καταναλωτών και τους λόγους για τους οποίους είναι απαραίτητο να χτίσετε ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες σας για να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.
  • Για τις νεότερες γενιές - Gen Z και Gen A – η προσωποίηση είναι τα πάντα – Η Chloe Combi, συγγραφέας και Gen Z/A Expert, θα εξετάσει ποιες είναι οι νεότερες γενιές και πώς αλληλεπιδρούν και διατηρούν στενές σχέσεις με τα εμπορικά σήματα, εξηγώντας γιατί μια εξατομικευμένη προσέγγιση είναι βασική.
  • Κατανοώντας τις ανάγκες του πελάτη: Η αποτελεσματικότητα της προσωποποίησης – Ακούστε τον Gianfranco Cuzziol, Σύμβουλο για την Προσωποποίηση στη Natura & Co, να συζητά για δύναμη της προσωποποίησης στο μάρκετινγκ και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για να προωθήσει την αφοσίωση των πελατών. Θα εξετάσει τη σημασία της κατανόησης των αναγκών του πελάτη και θα εμβαθύνει στα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής δεδομένων πελατών.
  • Άνθρωποι, Πλανήτης, Κέρδος: Πώς μπορούν όλοι να ωφεληθούν από την προσωποποιημένη εκτύπωση – Μάθετε πώς η υπηρεσία προσωποποίησης της Tony's Chocolonely οδηγεί τις πωλήσεις και την αφοσίωση των πελατών, ανοίγοντας νέους τομείς αγοράς και παρέχοντας εταιρικές σχέσεις με μεγάλα εμπορικά σήματα, σε αυτήν τη συνεδρία με τη Hannah Green, Digital Sales and Experience Manager στην Tony's Chocolonely UK.
  • Από το Industry 4.0 στο Industry 4.U - Προσωποποίηση και εξατομίκευση επόμενης γενιάς – Σε αυτήν την κεντρική ομιλία, ο Frank Piller, Καθηγητής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο RWTH Aachen, εξηγεί τα βασικά στοιχεία του Industry 4.U, πώς τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται σε δεδομένα μπορούν να οδηγήσουν την προσωποποίηση και την εξατομίκευση στο επόμενο επίπεδο, και πώς οι καινοτόμες εταιρείες χρησιμοποιούν το Industry 4.U για να δημιουργήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα.
  • Προσωποποίηση και δημιουργικότητα – Σε αυτήν την κεντρική ομιλία, ο Justin Cairns, Επικεφαλής Offline Παραγωγής στην Ogilvy UK, καλύπτει βραβευμένες περιπτωσιολογικές μελέτες που δείχνουν πώς η δημιουργικότητα μπορεί να ανεβάσει την προσωποποιημένη εκτύπωση στο επόμενο επίπεδο.

Ομιλητές από επωνυμίες όπως οι ProQure, PRINTFUL, Landa Digital Printing, Ipsos, Printess και Canon θα συζητήσουν επίσης θέματα όπως η επιστήμη της συμπεριφοράς πίσω από την προσωποποίηση, η δύναμη της εκτύπωσης σε έναν προσωποποιημένο κόσμο, η αύξηση του αντίκτυπου και της αφοσίωσης των πελατών μέσω του περιεχομένου, και τα μοντέλα τεχνολογίας και επιχειρήσεων που κάνουν την προσωποποίηση πιο προσβάσιμη.

Παράλληλα με τις μεμονωμένες συνεδρίες θα υπάρχει μια σειρά συνεδριών με επικεφαλής τον Richard Askam, στην οποίο θα συμμετέχουν καταναλωτές και ειδικοί στην τεχνολογία, πωλητές λιανικής και κατασκευαστές.

Το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου Personalization Experience μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://www.personalisationexperience.com/2023-agenda.

Ο Duncan MacOwan, Επικεφαλής Μάρκετινγκ & Εκδηλώσεων της FESPA, σχολιάζει:
«Η ζήτηση των καταναλωτών για προσωποποιημένες, στιγμιαίες και επαυξημένες εμπειρίες έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και τα εμπορικά σήματα που έχουν αγκαλιάσει την προσωποποίηση έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και έχουν αυξήσει το μερίδιο αγοράς τους. Γι' αυτό, με το πρώτο μας συνέδριο Personalization Experience, θέλουμε να βοηθήσουμε τους αντιπροσώπους να κατανοήσουν την εμπορική αξία της προσωποποίησης και να δείξουν πώς μπορούν να εκμεταλλευτούν τις συναρπαστικές ευκαιρίες που παρουσιάζει στους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούνται. Χαιρόμαστε που έχουμε μια σειρά διεθνών ομιλητών από διαφορετικούς τομείς και υπόβαθρα που θα μοιραστούν πραγματικές επιχειρηματικές υποθέσεις, ιδέες και χρήσιμες συμβουλές με τους επισκέπτες μας».

Το συνέδριο Personalization Experience θα διεξαχθεί παράλληλα με έναν βιωματικό εκθεσιακό χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τις λύσεις προσωποποίησης από προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των Antigro Designer, Brother, DreamScape, Infigo, OKI, Optimus, Printbox, Print & Logistics, Taopix και XMPie.

Το πάσο τριών ημερών για το συνεδριακό χώρο Personalization Experience θα κοστίζει 495€, παρέχοντας στους συνέδρους απεριόριστη πρόσβαση στο συνέδριο, στον εκθεσιακό χώρο Personalization Experience και στις συστεγαζόμενες εκθέσεις FESPA Global Print Expo και European Sign Expo 2023. Για όσους εγγραφούν έως τις 23 Απριλίου, τα εισιτήρια για το συνέδριο και την έκθεση Personalization Experience θα είναι 395€. Για να λάβετε έκπτωση 50€ στο εισιτήριό σας μέχρι την εκδήλωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό PERA500. Δεν χρειάζεται να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων για τις μεμονωμένες συνεδρίες.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.personalisationexperience.com/