Η FESPA ανακοίνωσε το πρόγραμμα του συνεδρίου Personalization Experience για το 2024, το οποίο θα λειτουργεί παράλληλα με τον εκθεσιακό χώρο Personalization Experience.
Στο συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαρτίου 2024 στο RAI, Amsterdam, οι σύνεδροι θα μάθουν για τη δύναμη της προσωποποίησης – και γιατί είναι σημαντικό τα προσωποποιημένα προϊόντα να παραδίδονται με ταχύτητα.
Το συνέδριο Personalization Experience θα συντονιστεί και πάλι από τον Πρέσβη προσωποποίησης της FESPA, Richard Askam. Ο Richard ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την καμπάνια ShareACoke για την Coca-Cola και συμμετείχε επίσης σε προσωποποιημένες καμπάνιες μάρκετινγκ για επωνυμίες όπως οι Dove, Lynx, Marmite και Nutella.
Οι επιβεβαιωμένες συνεδρίες, οι οποίες θα γίνουν στα αγγλικά, περιλαμβάνουν:
- Η άποψη της προσωποποίησης από την οπτική της διαφήμισης – Σε αυτή τη συνεδρία ο Justin Cairns, Επικεφαλής Παραγωγής στην Ogilvy, και ο Richard Askam θα εξερευνήσουν θέματα όπως το πώς να αναπτύξετε με επιτυχία την προσωποποίηση στην εκτύπωση για ένα φαινομενικά δύσκολο κοινό.
- Προσωποποιημένη προσέγγιση στην επόμενη γενιά των οπαδών του NFL – ο Brett Gosper, Διευθύνων Σύμβουλος του NFL Europe, θα εξηγήσει πώς ο οργανισμός του υιοθετεί μια προσωποποιημένη και περιεκτική προσέγγιση για να ενθαρρύνει τα παιδιά να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο. Ο Brett, ο οποίος ήταν στο παρελθόν Διευθύνων Σύμβουλος του World Rugby, θα τονίσει επίσης πώς, σε έναν κόσμο που είναι όλο και πιο πολυάσχολος και θορυβώδης, είναι ολοένα και πιο σημαντικό να χρησιμοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες λύσεις - συμπεριλαμβανομένης της προσωποποίησης - για να προσελκύσουν την επόμενη γενιά παικτών και οπαδών.
- Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει «Ολική προσωποποίηση» στην εκτύπωση – Ο Bernd Zipper, Διευθύνων Σύμβουλος της ZipCon Consulting, θα δώσει μια προοπτική για τις τάσεις της τεχνητής νοημοσύνης και γιατί αυτή η τεχνολογία πρόκειται να επηρεάσει την προσωποποίηση στην εκτύπωση.
Περαιτέρω ομιλητές από επωνυμίες όπως οι Art Vision, Media Clip και PRINTFUL, καθώς και το Πανεπιστήμιο του Άαχεν, θα εμβαθύνουν σε πρόσθετα θέματα όπως: δημιουργία αξίας με προσωποποίηση, ευθυγράμμιση παραγωγικότητας και ζήτησης, κατανόηση της αξίας της αυτοέκφρασης των πελατών, και πώς η προσωποποίηση έχει τη δύναμη να κάνει τη μόδα πιο κυκλική και συναισθηματικά ουσιαστική.
Στο πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται επίσης μια σειρά από συνομιλίες και συνεδρίες Q&A με επικεφαλής τον Richard Askam και ειδικούς εκτυπώσεων.
Το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου Personalization Experience μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Ο Richard Askam, Πρέσβης προσωποποίησης της FESPA, σχολιάζει: «Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με τη σύνθεση του φετινού συνεδρίου. Θα έχουμε κοντά μας ένα υπέροχο «μείγμα» ομιλητών από διαφορετικούς χώρους, με σαφώς καθορισμένη κατεύθυνση στο θέμα της προσωποποίησης, καθώς εξετάζουμε τι πρέπει να κάνουν οι εκτυπωτές για να ενθουσιάσουν την επόμενη γενιά καταναλωτών».
Σε συνεργασία με τη FESPA Global Print Expo, ο εκθεσιακός χώρος Personalization Experience, θα προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να δουν τις πιο πρόσφατες καινοτομίες τεχνολογίας και λογισμικού που χρησιμοποιούνται στην προσωποποιημένη παραγωγή, ενώ παράλληλα δικτυώνονται και μοιράζονται γνώση με άλλους επαγγελματίες. Βασικό επίκεντρο της έκθεσης θα είναι το έξυπνο εργοστάσιο Personalize Make Wear, το οποίο θα παρουσιάζει, ζωντανά, παραγωγή και προσωποποίηση αθλητικών ειδών.
Ο Duncan MacOwan, Επικεφαλής Μάρκετινγκ και Εκδηλώσεων της FESPA, πρόσθεσε: «Καθώς οι λύσεις ψηφιακής εκτύπωσης συνεχίζουν να προχωρούν και να εξελίσσονται, υπάρχει μια αυξανόμενη προσδοκία από τους πελάτες για αγορά και γρήγορη πρόσβαση προσωποποιημένων προϊόντων. Επιπλέον, η προσωποποίηση δημιουργεί σπουδαία αξία για τον πελάτη, δίνοντας τελικά στις επωνυμίες ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».
«Βασιζόμενοι στην επιτυχία του συνεδρίου Personalization Experience πέρυσι, ανυπομονούμε για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα του 2024 στο Άμστερνταμ και να καλωσορίσουμε ειδικούς σε μια σειρά τομέων να μοιραστούν την εμπειρία τους. Ελπίζουμε να εμπνεύσουμε τους συνέδρους να κάνουν το επόμενο βήμα στην προσωποποίηση και, με πρόσβαση σε μια σειρά τεχνολογικών λύσεων στο πλαίσιο της έκθεσης Personalization Experience και της FESPA Global Print Expo, είμαι βέβαιος ότι οι επισκέπτες θα αισθανθούν έτοιμοι να επεκταθούν σε αυτόν τον τομέα».
Ένα εισιτήριο για τον συνεδριακό χώρο Personalization Experience, με τιμή 295 €, παρέχει απεριόριστη πρόσβαση τόσο στον χώρο του συνεδρίου όσο και στον εκθεσιακό χώρο Personalization Experience, καθώς και στις εκθέσεις FESPA Global Print Expo, European Sign Expo και Sportswear Pro 2024.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Personalization Experience 2024, πατήστε εδώ.